Založ si blog

Vážení poslanci a poslankyne NRSR, neberte ľuďom právo rozhodovať o ich životoch!

Nasleduje list, ktorý som dnes 9. júla 2020 poslal predsedovi vlády SR a stranám OĽaNO, SaS, Za ľudí a Smer SD. Na hnutie Sme Rodina nie je zverejnený kontakt pre verejnosť – asi sme im boli dobrí iba pred voľbami.

 

Vážení páni poslanci a poslankyne. Prečo chcete obmedziť základné ľudské právo, to jest právo ľudí na život?

Vážení páni poslanci a poslankyne Národnej rady Slovenskej republiky. To, o čom rokujete v týchto dňoch, vo mne vyvoláva hrôzu. Vy chcete rozhodovať o životoch ešte nenarodených detí. Ako sa opovažujete prisvojovať si právo, ktoré podľa mňa prináleží iba rodičom. Tvrdíte nám, že žijeme v demokracii, a že každý má právo na vlastný názor. Ale vy chcete ideológiu, ktorej síce verí väčšina občanov nášho štátu, násilím nanútiť všetkým ľuďom, aj neveriacim (a som presvedčený, že medzi ženami, ktoré podstúpili interrupciu, bolo aj veľa veriacich). Obdobie, keď jedna skupina ľudí chcela nanútiť svoju ideológiu všetkým občanom, dnes nazývame totalitou a jej pád pred 30 rokmi sme oslavovali.

Jeden môj článok, v ktorom som písal o samovraždách a dobrovoľných eutanáziách, kde som vyjadril svoj názor, že každý človek by mal mať právo na vlastnú smrť, tak ako má právo na vlastný život, som dal prečítať a spripomienkovať jednému môjmu kamarátovi, ktorý je hlboko veriaci katolík. Kamarát mi odpísal, že človek nemá právo zobrať si život, pretože si ho nedal. Z toho mi logicky vyplýva, že rodičia, ktorí dali život svojmu dieťaťu, majú právo o jeho živote rozhodovať. Žena, matka by teda mala mať právo rozhodovať o živote svojho nenarodeného dieťaťa a ak ho nemôže vychovať, alebo si ho neželá, podstúpiť umelé prerušenie tehotenstva. Toto by malo byť výhradné právo matky nenarodeného dieťaťa, s tým, že matka môže pri svojom rozhodovaní zohľadniť názory a postoje otca dieťaťa, prípadne iných príbuzných. Akým právom chcete toto právo uzurpovať pre štát?

Za najvážnejší dôvod na umelé prerušenie tehotenstva pokladám stav, kedy sa predpokladá, že dieťa sa narodí ťažko postihnuté. V televízii často ukazujú príklady takýchto ťažko postihnutých detí. Takéto deti si vyžadujú celodennú starostlivosť, nesmiernu trpezlivosť a obetavosť matky, prípadne oboch rodičov. Nie každý to však dokáže. Mnohé takéto prípady končia tak, že otec opustí rodinu a celá starostlivosť o ťažko choré dieťa zostane na matke. Nebolo by lepšie, keby sa takéto dieťa vôbec nenarodilo? Po interrupcii poškodeného plodu môžu rodičia splodiť ďalšie dieťa, ktoré možno bude úplne zdravé. V televízii často ukazujú také prípady, kedy je v rodine jedno dieťa ťažko postihnuté a druhé je zdravé. Ja by som išiel ešte ďalej a povolil eutanáziu (zabitie z milosti) ťažko postihnutých detí do 2 rokov života. (Niektoré choroby sa prejavia až po 1. roku života a okolo 3 rokov sa začína  utvárať vedomie dieťaťa – moje prvé spomienky sú z tohto obdobia, predtým si nič nepamätám.) Samozrejme bolo by to len na želanie rodičov a odporúčanie lekárov. Ohľadom nezodpovedných otcov, ktorí opustia svoju partnerku s ťažko postihnutým dieťaťom, navrhujem takýmto otcom predpísať také výživné, že by im zostalo len životné minimum alebo maximálne polovica z ich príjmu (len za predpokladu že by rodičia mali právo na eutanáziu svojho ťažko postihnutého dieťaťa).

Páni poslanci a poslankyne. To, že okrem obmedzovania interrupcií chcete zakázať aj reklamu na antikoncepciu, je pre mňa už úplne nepochopiteľné, a myslím si, že pre všetkých normálnych ľudí tiež. Ste až tak strašne sadistickí a zlomyseľní? To naozaj chcete, aby sa rodilo čo najviac nechcených detí. Veď práve zodpovedné používanie antikoncepcie môže predchádzať interrupciám.

 

V Bratislave 9. 7. 2020                  Ondrej Brezina

 

P.S.  Tento list uverejním na internete.

 

Doplnené 13, 7. 2020:

  1. Prekvapilo ma hodnotenie čitateľov tohoto blogu. Čakal som že tento môj blog vyvolá zúrivý odpor, najmä to, že navrhujem eutanáziu  (zabíjanie) detí do dvoch rokov.
  2. Nemilo ma prekvapil nízky záujem o tento blog.

Obetovať život 40-ročného človeka za záchranu 80-ročného považujem za príšerný cynizmus a nespravodlivosť.

17.12.2021

Ochorenie covid 19 má v našej spoločnosti privilegované postavenie. Kvôli covidu v našich nemocniciach oddelenia určené na liečenie iných chorôb zmenili na covidové. Kvôli covidu odkladajú operácie potrebné na záchranu pacientov postihnutých inými chorobami. Z televíznych, rozhlasových, novinových aj internetových správ sa každý deň dozvedáme podrobné správy [...]

Pes na reťazi a pes v byte. Ktorý je na tom horšie?

07.05.2021

Vážené pani poslankyne, vážení páni poslanci. Obraciam sa na vás, pretože by ste mali schvaľovať zákon, ktorý zakáže chov psov uviazaných na reťaziach. Ja som ale presvedčený, že život psov, ktorí sú celý život zatvorení v bytoch je oveľa horší. Myslím, že ľudia aj zvieratá potrebujú k tomu, aby ich život bol plnohodnotný, stále nové podnety – nové [...]

Čím viac sa testujeme, tým nás je viac nakazených,

03.03.2021

a budeme sa testovať asi až dovtedy, kým nebudeme nakazení všetci. Celoplošné testovanie na koronavírus sa nezastaví, pretože ho vymyslel sám Igor Najmúdrejší o ktorom všetci vieme, že je neomylný ako pápež (určite si to myslí aspoň on sám). Niektorí politici hovoria, že celoplošné testovanie by sa malo zastaviť, pretože to zvyšuje mobilitu. Ja si myslím, že [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Ondrej Brezina

Moje názory a postrehy

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 48215x
Priemerná čítanosť článkov: 4018x

Autor blogu

Kategórie